poniedziałek, 1 sierpnia 2011

There's a fire starting in my heart

Obiecana pomarańcz ;) Co sądzicie o tym zestawie? Sweterek z maxi idealnie sprawdza się na przejściową pogodę pomiędzy chłodnym lipcem a (miejmy nadzieję) upalnym sierpniem :) Enjoy!

PS. Dziś pierwszy raz zasiadłam za kierownicą auta! I nawet przejechałam się kawałek. Jak na razie bez ofiar ;)


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Sweater- ZARA
Maxi skirt- ZARA
Heels- H&M
Sunglasses- gift
Necklace- Topshop
Bag- H&M


12 komentarzy:

  1. Świetnie wygląsz :) ta torba mieści a4?

    pozrowiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, podoba :) Kolory i całość w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci w pomarańczowym, piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba takie zestawienie, jestem niska i żałuję, że różne maxi jakie widzę w sklepach mi nie pasują. Ty wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie! pięknie zgrane kolory. bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra zestaw! Najbardziej podoba mis ie sweterek i naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor! Z resztą sweterek też, nada się na jesień i zimę i wniesie trochę koloru na ulice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zestaw i torebka < 3 + obserwuje
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Glamour Kate- Raczej się zmieści, ale 1-2 zeszyty to max

    Lenny Lemonade- ja mam odwrotny problem, jestem bardzo wysoka i zakładając obcas ryzykuję, że przechodnie zabiją mnie wzrokiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo radosny kolor tego sweterka :)
    zapraszam na mojego bloga, do wyrażenia opinii, które bardzo mi pomogą gdyż dopiero zaczynam swoja przygodę z szafiarstwem :)
    kate-mysecretdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny sweterek <3 marzy mi się taki:) na Tobie wygląda pięknie:) jeśli interesujesz się modą to zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń