środa, 6 lipca 2011

I walked a thousand miles while everyone was asleep

Uff, w końcu przestało padać. Ciężko się wstaje rano kiedy słoneczko nie ma zamiaru się pojawić. Pozostaje jedynie siedzieć w domku z dobrą książką. A jeżeli chodzi o książkę to chciałabym Wam jedną polecić.

"Świat Zofii", Jostein Gaarder- jest to powieść norweskiego pisarza, która świetnie wplatuje w swą fabułę filozoficzne teorie myślicieli, którzy działali na przestrzeni wieków. Historia obejmuje przygody małej dziewczynki Zofii, która pewnego dnia otrzymuje korespondencyjny kurs filozofii. I w ten sposób z każdą częścią kursu zaczyna dostrzegać piękno świata, życia ludzkiego, po prostu spraw nad którymi nie mamy zwyczaju zastanowić się choć przez chwilę.
Już kiedyś ją czytałam, jednak z powodu braku czasu nie miałam szans dokończyć lektury. Dlatego kiedy ostatnio buszowałam po Empiku i nagle ją dotrzegłam, bez sekundy zastanowienia złapałam i pobiegłam ze zdobyczą do kasy ;) Naprawdę polecam!

Enjoy!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

cardigan- ZARA
basic- ZARA
trousers- Stradivarious
wedges- H&M

13 komentarzy:

  1. podobają mi się spodnie :) fajny kolor butów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone rurki zawsze na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie kupić takie spodnie :) Świetna psina ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy połączyłaś kolory. spodnie i buty super

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjecia ♥
    Bardzo ładny strój

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twojego psa , b.ładny outfit + obserwuję. :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim!! :) Co Wy na posta tylko z fotkami mojej psinki? :)
    Dziękuję za obserwowanie i dołączenie do mojego fanpage na fb. Nie obrażajcie się jeżeli nie dodaję Was do obserwowanych. Po prostu nie korzystam z tej opcji. Moje ulubione blogi śledzę na bloglovin.com ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne połączenie czerwieni i zieleni!

    xxx
    H

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne spodnie i buty:) wiesz, że przypominasz mi Marion Cotillard???:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń