środa, 20 lipca 2011

ZakoPower

Honey, I'm home!!! ;)
Wyjazd zaliczam do jednych z moich najbardziej udanych ;)Widoki niesamowite! Niestety "przechadzka" na Morskie Oko skróciła mój pobyt- moje ścięgna błagały o litość, no to teraz jestem zmuszona dać im kilka dni urlopu ;)
Kończę, bo przy tych fotkach słowa są chyba zbędne ;) Enjoy!



Photobucket

Photobucket


Śpiący rycerz :)

Photobucket

Szlak na Morskie oko

Photobucket


Wymęczona, a to dopiero połowa drogi... ;)Do tego +30!

Photobucket


Moje biedne nogi doniosły mnie na miejsce :)

Photobucket


W życiu nie byłam w piękniejszym miejscu...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

10 komentarzy:

  1. jak ja się cieszę, że górskie widoki mam na wyciągnięcie ręki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zakopane, jednak mimo wszystko bardziej kocham polskie morze niz gory!

    OdpowiedzUsuń
  3. slieczne widoki :)

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne widoki! ;o
    zauroczyło mnie zdjęcie kaczki, gór i ostatnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś przeze mnnie nominowana do One Lovely Blog Award :)))
    Więcej szczegółów tutaj:
    http://lennylemonade1.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-nowosci.html
    Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń

  6. Aquamarine- Zazdroszczę! Oj nawet nie wiesz jak bardzo ;)
    palcia- po raz pierwszy wybrałam góry. wcześniej co roku jeździłam nad Bałtyk. Chciałam po prostu spędzić te wakacje aktywnie ;)

    Lenny Lemonade- dziękuję bardzo! Muszę poczytać o tej akcji, bo jeszcze się z nią nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakopane to jedno z moich ulubionych miejsc ;)
    zazdroszczę podróży ;p
    Gratuluje nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi!!I like your blog so much, and you look really great!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń