poniedziałek, 3 października 2011

Your forgiveness

Na pewno wielu z Was już zauważyło nowy trend ozdabiania kołnierzyków. Szukałam tego typu metalicznych nakładek w pasmanterii (bez efektu ;/) oraz w necie, jednak cena tych które znalazłam była zbyt wygórowana (50zł?!). Dlatego postanowiłam wyhaczyć jakąś alternatywę. Poratowały mnie te oto nity, które świetnie wpasowują się w kołnierzyk! Jak podoba Wam się efekt? Mi bardzo ;)
Do tego zarzuciłam jeansówkę, żeby stylizacja nie wyglądała zbyt szkolnie czy biurowo. Wkońcu to zestaw na jesienny spacer :) Jako dopełnienie całości uniwersalna i niezawodna torebka z H&M, którą widzieliście już milion razy ;)
Enjoy!


white-shirt 026a

white-shirt 090a

white-shirt 005a

white-shirt 056a

white-shirt 085a



shirt- Mohito + DIY
skirt- Stradivarius
shoes- New Look
jacket- vintage
bag- H&M


4 komentarze:

  1. prześlicznie wyglądasz, rewelacyjne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! : )
    www.swiat-tiny.blogspot.com - zajrzyj i dodaj sie do obserwatorów : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny set, torebka ożywia całość.
    Dodaję do oberwowanych i zapraszam do mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kołnierzyki. Śliczna torebka.

    OdpowiedzUsuń